Okey, sådär.
Landat på pation med solen, datorn och ett gäng blåbär. Det är 26C och luftfuktiget på cirka 80 %, såå varmt, så kvavt! Nu är båda barnen på camp och jag har cirka en timme barnfritt, tid för tvätt och andning och sitta i solen!! Såå välbeövligt. Kan inte förstå att sommaren är här, NU är den här. Jag har sån go träningsvärk efter zumba/pound med amber på crunch igår! Hon är en sån inspiration!! blev så glad imorse när hon började följa mig på instaa!!  LOVE her classes!! träffade både Jennifer och Marina där, men eftersom de flesta jag känner här är påväg hem och har sagt upp sina gymmedlemsskap så crunchar jag nu för det mesta själv!! Saknar dig Bea!! Träningen var en killer, men var så glad att jag pushade mig själv till att stanna efter zumba och köra en klass till! Cyklade därifrån direkt till Starre, helt dränkt i svett, men måndagstradition e måndagstradition! Tiden här är så späckad så vill man hinna med att träffa alla och träna och äta, så får man bara trycka ihop det!  idag var C såå ledsen när jag släppte honom på camp, han är bara 3.5 år och jag kan tänka mig att det är tufft för honom att bara sådär hamna i värsta stora barngruppen efter att a varit på en liten mysig kyrkskola.
 
Annars?? 4th var grymt!! kan inte säga nog vilken LIFEsaver Linnea har varit, vi har så kul ihop och hon är så motiverande!! Finns INGET bättre än att omges av människor som ger stöttande ord och energi!! Vi lämnde Darien 0415 torsdagmorgon och körde 4h upp mot boston och ut på Cape Cod, tog färjan frånHyannis till downtown Nantucket, en av landets finaste öar, bodde i fetaste mansionet, jobbade, gick ut, cyklade, plockade jordgubbar, drunknade i ameriknsk patriotism, skrattade åt VV, åt hummer på Countryclub, såg fyverkerier från stranden, oc bara hade det gutt!
 
Kom hem 5th of July, vi lämnade ön med första färjan för att undvika trafik, tack gode gud. Förra året blev en 4h resa 8h, iår gick det såå smidigt! sitta intryckt mellan två barnsäten gör man inte längre än man måste!
 
Var i Poughkeepsie och cyklade!! Martina och Linnea följde me som BÄSTA supporten!!! Martina hämtade mig och en miljard saker här en tidigt söndagsmorgon, regnet ÖSTE ner, det var fortfarande mörkt ute och thunderstormsvarningar var överallt. Men det blev lopp och jag tog mig igenom över80 miles i konstant ösregn. Sååå nöjd!!! 
 
Nu när det är sommarlov rullar dagarna bara på! ska strax åka och hämta barnen på olika camp, #taxi. Sen hem och äta lunch och i eftermiddag får vi följa med mormor till Darien Countryclub och bada i poolen, llyyyxxxxiigt!! 
skriver snart igen!! tänker på er alla!! xxxx 









1 kommentarer

becca

07 Jul 2015 21:31

vad FIN du är!! och alldeles för häftig för mig som tar dig igenom sådana lopp och har dig! saknar dig

Kommentera

Publiceras ej