Tjaaa!
Spenderar mina sista timmar på detta lovet så gott som det går! Såg Disturbia ikväll, ALLTSÅ JAG AVLIDER. DEN ÄR SÅ BRUTALT OUT FREAKANDE,!! Jose minns du när vi såg den förra sommaren i princip utomhus?? Förutom deet, så har jag idag hunnit med en tur på stan med Sanna min, samt en tur ut till farmor och farfar för fika och grill! Imon börjar skolan igen, åh, alltså det känns verkligen som att börja ettan igen! Ny skola och grejer,  men det ska nog gå fint! :D Maria har dragit med mig på lite intertvallträning i Vais-spåret imon morgon också! Precis vad jag behöver!, tror på en riktigt bra dag imorgon med andra ord! Önskar alla ni andra som också ska tillbaka imorgon stort lycka till! :D Wihi, tack alla som gjorde detta lovet bäst! < 3 :D

hahaha, Alltså Åh. Saknar London så himla himla mycket att jagt inte vet vad jag ska säga eller göra!!!! DÄRFÖR, gör det mig SÅ glad :D!!! att världens bästa Malin kommer till Växjö om två veckor!!! DET är vad jag kallar en perfa start på denna hösten!Kan inte fatta att det gått ett år sen vi åkte till London!!! Bästa tiden på så många sätt! VIlken GREJ. Ibland måste jag fortfarande stanna upp och förstå att det faktiskt hände! Kommer alltid kunna se tillbaka på mitt andra år på gymnasiet och terminen som förändrade mig på SÅ många sätt, och se såå många fina minnen! Time flies! L.i.f.e.g.o.e.s.o.n mot nya äventyr! :D Ett studieår kvar till studenten börjar om ett par timmar och nu ska jag soova! gonatt allihopa! < 3 :D