HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
DET ÄR OFFICIELLT LOV! och det känns så sjukt jäkla underbart. Sitter dock och kladdar ihop en svenska essä, deadline om sådär 2 timmar. Det löser sig, söndag, lov, det får duga! :D Överlevde ALLA prov förra veckan, matteprovet där på fredagseftermiddag var lagom tungt, det var liksom...lek lite med miniräknaren...gissa sig fram till lite svar...kommer på lite skämtsamma svar...suddar ut skämtsamma svar..(..när man kommer på att man går på SSL, gymnasiet, och känner att det inte är lämpligt att vara för oseriös på ett seriöst matteB prov..) Har riktigt NJUTIT de två senaste dagarna! Så jäkla gött att vara leedig! Väntar besök från massa goa, underbara människor :D Igårkväll var jag hos Mia, såg på World tour of Skåne, haha den är så sjukt kul! Sen när jag skulle åka hem hände två episka grejer.Den ena, ...jag står på busshållplatsen och väntar på 111:an. Det kommer en kille som också väntar på 111:an. Man tar lite avstånd, det är mörkt, han kan vara störd, man vet helt enkelt inte. Lyssnar på lite Abba. Killen försöker chit chatta lite, jag höör inte vad han säger ( han bröt rätt grovt..) Heh, helt plötsligt ser jag bussen långt borta..( lättnaden som uppstår när man kan sluta prata om random saker..med randoms..för att det är jobbigt att bara stå tyst..). Sen ser jag en annan kille som kommer springades i typ 110 km/timmen, jag svär, gud vad han sprang!! Och han fortsätter att springa..för bussen bara blåser rätt förbi. Jaag börjar gå, skulle ändå bara åka typ tre stationer. ( gratis buss = man blir lätt lat :D) den random skumme killen ska åt samma håll. Såklart. Han var helt Ok trevlig iallafall, men det var ändå skumt. Han var skum. hahaha. Tystnaden som aldrig uppstår när man inte förstår vad den andra säger. What..huh..what..huh. WHAT ARE YOU TRYING TO SAY???....sen skulle han gå hem. Thank God. Sen träffade/hittade jag/snubblade jag (??) Över en man, som låg, på gatan, utsträckt, död. Här någon gång satt hjärtat i halsen typ. Sprang fram till honom, skrek lite, frågade om han var Okey, det var han.  Han var "fine" enligt honom själv, han såg lite nergångne ut..så jag Okeyade och gick vidare.  På tal om skumma saker! Idag var vi och besökte en asfet mässa av något slag i Notting Hill. De sjöng, riktigt såhär, gospel-aktigt! massa folk, jättehög musik, en himla massa tro och en fin byggnad :D. Roligast var när vi gick ut och en kvinna klappade malin på axeln och sa " god bles you honey", det var så fint :D

VI var alltså i Notting Hill idag! Jag,Malin,Lollo och Lisa. Det var myysigt, Notting Hill är så otroligt Charmigt! Idag var vi INNE i bokaffären som är med i filmen, Kunde typ känna Hugh Grant i luften < 3. Köpte ett fint Oyster Card hållare där inne! det var coolt. Tänkte åka till Abbey Road, hamnade på..Westfield.  Åt en Mars-glass från Sainsburys, åkte hem. Jossans familj var här! Var mycket trevligt :D, vi fick jättegod mat, spännande Sri Lankiska...pannkakor..av något slag.  Vår värdmamma sa iallafall att vi var duktiga, att våra rum var stökiga och såär. Men det handlar faktiskt om insidan!! eller hur (A) Har städat mitt rum iallafall!! Gjorde det när jag kom hem idag,kändes bra! Vek ihop min tvätt, slängde massa skräp,bäddade sängen. Redo för ett ordentligt, jäkla höstlov nu! Imon får vi se vad som händer. Jag vet iallafall att jag ska till Godfrey Way klockan 20.20 imorgon, då drar vi till Heathrow för att möta Efterlängtade, saknade vänner!! ♥

Nu ska jag fixa mer kaffe...hihih, ooch skriva klart den där Essän och sen se på Notting Hill!! Blev så sugen idag!  PUSS OCH KRAM! ♥