Gokvälllll!! Avslutade gårkvällen efter många timmar i snön med ett svettigt zumbapass med Gilberto på crunch!! Han såg precis ut som Kjell Bergqvist! Det var såå roligt och han log massor!! Älskar det!! Mötte upp Linnea på Dunkin för en sen kaffe innan jag landade i sängen! Bestämde mig för att ställa klockan tiidigt. 0529 flög jag in på gymmet för thaibox!! Dök instruktören upp?!?!? Det var iaf massor av folk på gymmet ( för att vara 530..!) så lyckades köra öser en hel timme innan jag åkte hem och kikade på veckans brott med leffe gw! Idag på FM drog jag och linnea till stamford mall och kikade lite och sen en runda på Greenwich avenue innan jag började jobba kl 2! Imon åker vi upp till jiminy peak igen för att åk skiidor!! Nu ska jag återvända till att vika tvätt och dricka kaffe och äta blåbär ( the american size...Xxxl) ha det fantastic!