HEJ!!!
Jag MÅSTE sluta lyssna på taggmusik när jag ska blogga! Får helt galen energi och allt blir helt fllippat och AH ! hjäLp. IH :D Jag är så glad bara! Lönedag, fredag imon, det är sommar och varmt , aviciis Wake me up spelas på radio hela tidenn, snart är det Karl Oskar, jag har två veckor kvar av min gratis månad på Netflix ( GOSSIP GIRL!!!!!!!! :D) Det har gått EN HEL månad sen sist här! Gud, vad har hänt. Massor och inget! Tog bussen till Halmstad och myste ett par dagar med Malin! Har cyklat massor, (cyklade in i en bom på väg til jobbet, kedjan hoppade, mötte inte själ (just me and the roadkills.) och det ösregnade..eh. men jag gav mig EJ!) Hjälmen är på och cykeln är intakt så I roll on. Annars, var på camping ett par dagar med familjen, läste en SJUKT, GALEN, UNDERBAR  bok!! Åh, "en man som heter Ove", SÅ ROLIG!!! mer än 300 sidor kärlek och humor, hat och ironi. Gårkvällen spenderades med mina pinlgor på 1902, och idag blev det staan och altanfika med Becca! IMON, ska jag sola om solen skiner. Det ska den göra, det MÅSTE den göra. Min arma bleka kropp måste få lite färg. Håva in D-vitamin. Ska jobba hela helgen, så det är bara att tagga till och köra öset klöset!  Sommren springer förbi. SÅ lets NJUTA!! :D  Nej alltså jag är verkligen inte bloggaren..jag en gång var ..heh.., hah. Så. This is it! hoppas så på att kunna träffa många av er mina vänner snart! Känns som att jag mest äter, sover, cyklar och jobbar alltså. Men jag trivs så himla bra på jobbet och med allt, så det känns bra! Kanske blir massa kära återseenden på Karl Oskar! vore mysigt :D Ha en strålande helg vänner! massa pussar och kramar till er alla, !! ♥