TITTAAA EN BIIILD :D Det funkar!! precis kommit upp från baren med kvällens kaffe. Heh, en liten reward..idag igen! Haft en megalang dag. Men den varsuper fedt! dejlig! Vi har alla varit supertrötta, gick hem från kvällens sista träff för en halvtimme sedan. Men ändå, så kul!Har haft många timmars första hjälpen ( fokuset måte vara på topp, på söndag är det examen, aaah, OCH, givetvs. Alla borde kunna första hjälpen och HLR, jag är så glad att vi får lära oss det här !), lite G-fit, och en massa spännande saker! Idag är det fredag, det innebär marknad här i Pineda! Tog skolfoto på stranden och gick sedan en sväng. Köpte en jättefin sjaal! SOMMAR!! Känns så skönt att välkomstmötet är avklarat! blev godkänd och det kändes SÅ HIMLA BRA!! Nästa gång någon av oss som är här kör en transfer eller ett välkomstmöte, så kommer det vara någonstans, i verkliga livet, på en destination, med RIKTIGA gäster!!! megamegafedt!!!! :D Nu ska jag bara mysa, mysa,mysa, det har varit en lång vecka...med långa nätter, tro mig, haha. Allt här är så ballt, man fattar inte vad man upplever, det bara är SÅ himla ballt! SÅ himla ballt. haha, galet! och underbart, :D 
bara för att det gick så får ni en till! Lite livstecken. Jag veet att jag är dålig på att höra av mig till er där hemma! Men tiden bara rusar iväg, och ledig tid, existerar ej här. Så, vi får ta igen allt den 8:e Maj!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Nu ska jag återgå till att leva livet! Älskar er mest!! ♥