Heeej!

jag lovade mig själv att jag skulle skriva oftare, det gick inte så bra! Sen sist har episkt mycket hänt kan jag lova! Loreen vann ju!!! Jag och Sanna var på Siesta som funktionärer, var grymt kul! :D Såg maaskinen svenska björnstammen, sov i tält och hade det bara allmänt trevligt! Ett par chilla sista veckor i skolan med skattjakt för treorna, studenten, avslutningar och grejer! Hade världens mysigaste klassfest på avslutningen hemma hos Johanna! TACK till alla mina underbara klasskompisar för att ni är ni! Till hösten blir det katedral för vår del, redan taggad!! Annars alltså My gad! Jag har så SJUKT mycket energi!! Idag har jag tränat, båda CX och Powerstrip! Alltså omg, det var spännande och så jääkla kul! Rekommenderas till ALLA som gillar att släppa loss lite! Träffade Annie på morgonen, gick en sväng på stan och så lämnade jag äntligen tillbaka alla mina låneböcker, heh, bättre sent än aldrig. Annars detta sommarlov, arbetslös,( ska lösas....uppföljning kommer) Ska satsa stenhårt på körkort och att bli bra på att laga mat! Kör All in med hälsa och träning också. Ska bli kung på att fixa ihop lätt, nyttig och snabb mat! Jag tror jag sätter upp ett mål nu med, just precis i skrivande stund, beslutar jag, att jag, i slutet av sommaren, ska klara av att springa 1 mil! Två varv runt le växjösjön, det fixar vi! Dessutom har ju Justin släppt sitt album, Believe, det är så fantastiskt! Wow alltså, heeelt underbart, perfekt start på sommaren!  Annars hörrni, jag är taggad! Har en miljon mentala planer. Det kommer att bli en bra sommar! Midsommar lär väl regna bort, men det blir nog treevligt! Ska hinna med att plocka massa blåbär och massa lingon! Och så ska jag tälta och cykla, och sjunga och dansa, och som jag skrivit på min lista över saker att göra i sommar " hjälpa en medmänniska, alternativt människa i plural" vi får väl se vad det kan tänkas bli!
Nej men på allvar då, summering, det gick ju inte jättebra i EM, ser ut som att den vänder mot Frankrike kanske, 2-0 atm! INTE illa! ( MEN, mina vänner, ALLA Sverige prylar på Staidum är på Rea) Spara dem till OS eller något. Letar och suktar också efter en långklänning, hittade väärldens finaste på MQ! Ska dit och se om den finns kvar imorgon, och isåfall sukta lite mer! Resan till Mallis med världens finaste familj och släkt är också bokad! 23 Juli! Kaan bli spännande och extremt kul!

Nu ska jag försöka se på nytt avsnitt av Pretty Little Liars! UNDERBART! tackar också Sanna, becca och Amanda för en trevlig kväll! Ledsen att jag stack tidigt Becca, jag Lovar att gottgöra dig < 3! hehe. :D

här har vi en fantastisk bild på Justin, SOM VI BER EN BÖN för kommer till Sverige på sin Belive world tour < 3 HEH.

Titta så fiiiint! :D TACK < 3 Ha en asbra sommar!

puss och massa kramar!