We dont talk about it, dancing on, do the boogie all night long,stooned in Paradiise!!♥
 
Tjingeling friends!!
 
Har haft en HEELT underbar vecka!! Vädret gör ju ALLT för humöret!! Alltså wow.  I måndags rullade Beccca in på tågstationen i Kalmar! Happiest girl ON THE PLANET!!! Hade tre sjukt goa dagar, med perfekt väder tillsammans! Vi har solat, badat i havet, ätit glass, ätit pizza vid havet och varit på utomhusbio!! Såg the Hunger Games och jag är i chock! Den var så mycket bättre än jag hade tänkt! Jag köpte boken för flera år sen men har aldrig bara sett den, så det var gutt! Läste att det var cirka 800 pesoner där?? Så himla kul! NICE Initiativ!! Annars har jag jobbat en del! Fått vara med och plocka upp varor i butiken på morgonen, trampat genom ett Kalmar i morgonsol 530am, så himla fint! Alltid nice att vara färdigjobbat tiiidigt på förmiddagen!  Jobba på brännan och ha det gött precis som på en ledig daag!!
i lördags för en vecka sen fixade Ida födelsedagspartaj och det var hur kul som helst! Go mat, gött sällskap och dans på Stars! Succccesss så att säga! :D Precis stannat med tåget i Emmaboda. Crowded med festivalfolk! Snacka go vecka för festival!! 
 
 
 
Igår vart det miniigolf/champagnemingel med Ikeafolk på en minigolfbana bara en bit från där jag bor! Det var riktigt treevligt!!Jag har träffat såå många fantastiska kollegor denna sommaren!! Ni är amazing! :D♥ Efter golfandet blev det en runda till krögers och jag stupade i säng efter tre någongång. Det var tufft att dra sig upp när klockan partajade igång nu vid 730. Men what to do?? och varför klaga??? För idag ska jag hem till Växjö och fira min kära och SAKNADE Emelies födelsedag!!!! SÅ TAGGAD!!!!Sitter på tåget just nu, kommer bli hur varmt och gött som helst idag med! VILKEN SOMMAR! Ska bara hem över natten, och då fixar till och med JAG, att packa Light. Cirka. Första gången iår som  vägen till tåget inte blev KAOS! haha, We are getting there!
 
Tåget är i Växjö runt 10, ska först till poliiisen och hämta mitt nya pass, och sen upp till GS och hämta ut min fotlänk!! Hade ju min favorit från Guldfynd som gick sönder för ett par veckor sen, heartbroken allltså, så nu har jag beställt en från Thomas Sabo som jag ska hämta på Smycka idag! Hoppas den håller många år!  Wihi, kommer bli så fint!!  Ser fram emot en GRYM kväll innan det bär av tillbaka till Kalmar reda imon på morgonen! :D 
 
Nu ska jag plocka ihop och snart gå av tåget! Vart jag än är, mina saker är all over the place!! Blir en sen frulle hemma på högstorp om en timme. SÅ hungrig!! Ska krama min familj massa och bada och njuta av att bara vara lite ledig, schemat är späckat. Det är ju ändå en ledig dag vi snackar om! Ingen tid i detta liv som lämnas åt slumpen! 
 
Xxxx 
!!! ♥ :D