HEEJ!!
JAG har varit sämst på att skriva här, Saknar det, DAGS ATT KOMMA TILLBAKA!! Sen sist har massa treevliga saker hänt mina kära vänner! Jag har kommit in i värsta träningsbubblan! SÅ KUL! :D Efter en höst med ungefär ett paket Oaties om dagen och nudlar till skollunch har jag äterhämtat mig! Le London life gör sig ständigt påminnt! I helgen fick Växjö ASBRA besök från fina Halmstad/london friendss! :D, Jag, Anna och Malin invigde helgen med lite good maat och fortsatte med Sightseeing i äkta Växjöanda! Hann med en runda till Grand, lite fika på askelyckan etcetc! Jag har så fina väänneer  och famiilj:D Jag lovar, ni är bäst allihopa!!

Har övningskört också! KÖRKORT 2012. HEH?, Ja. Det är bara satsa stenhårt! :D VILL man, Så KAN man. Nu har jag insett att vi inte har ett lika bra tunnelbanesystem här i Södra Sverige som i London. Jag kommer behöva körkort, lets go for it!

Igåårkväll var vi på Katedralskolan! Trean, studenten och avslutning på gymnasiet där blir toppen! Kommer stå där på studentdagen och tacka så hemskt mycket för att de tar emot oss så snällt :D Har redan påbörjar talet!

JAG ÄR SÅ TAGGAAAAAAAAAAAAD. BRA SAKER AT THE MOMENT:
- Imorgon har vi studiedaag!
-  Sen är det fredag
- Och Lördag!
- Nästa vecka åker vi på SKIDRESA!!
-  Börjat läsa Psykologi och Religion, Tror det kommer bli riktigt kul! 

Imorgon ska jag och Johanna dela ut tidningar, sen ska jag övningsköra och plugga sjukt mycket Tyska! Kommer bli galet, vilt och det kommer bli jätteebraa! NU höll jag nästan på att missa det BÄSTA som hänt sen sist. THE VAMPIRE DIARIES. ALLTSÅ KOM IGEEEEN!!! BÄST ♥

Annars ärdet lugnt, massa snö och jag halkar runt på ashala cykelpedalar i mina tygskor. Tackar fint för alla som drog upp mig för backen till matsalen idag. Såg ut ungefär som en Elefant som lyftes upp från en pool med lyftkran.  Förutom en jobbig franskabok och all halhet är läget under kontroll, har tillomed hunnit städa lite ikväll! Var hos Optikern innan jag var och dansade ikväll ( AfroPowerDance är Sjukt kul!) Och så har jag skaffat en mjölkskummare! Så är ni sugna på en trevlig fiika med stans godaste latte här på Högstorp så får ni meer än gärna höra av er =)  ^^



< 3
HA EN ASBRA STUUDYDAY alla Växjöbor så ska jag personligen se till att vi hörs snart igeeen!  Ta hand om er och freaka ut lite!! :D hihi, Lovar. Det är mysigt. PUSS & KRAM.