Amandas födelsedagsfirande ikväll var verkligen hur mysigt som helst! Vi åt taccos och käkade sedan en kaka vi hade bakat hos Sanna! Kom hem för någon timme sedan och har sen dess packat och städat och funderat över morgondagens kldäsel. Känns otroligt viktigt, näh men det är skönt att ha något nice att resa i. Väskan är iallafall tillräckligt full och jag hoppas innerligt att den inte väger mer än 15 kilo. Gör det det vet jag inte vad jag gör, haha. Nu sitter jag bara chillar lite, inväntar morgondagen även fast jag verkligen borde sova! Inte många timmar tills det är dags att hoppa upp igen. Är hur taggad som helst och längtar efter varm och skön sol nu när det varit lite dåligt väder de senaste dagarna. Vi hörs inatt för nu ska jag ta och samla ihop mitt hypade jag och se till att bli klar med handbagaget så det i stort sett bara är att vakna och gå ut i bilen inatt! ♥