tjaa! :D 
haft en asskön ledig vecka! Hunnit med mssoor. hah naat! Men det har varit bra iallafall! Träffade världens snällaste tandläkare och blev så inspirerad! haha. Har nu köpt både flour, tandtråd och ny tandkräm. Yoloo och vad slår fräscha tänder liksom??  Har börjat provpacka lite, plockt ut lite kläder, tvättat en del. Det är mindre än en vecka kvar till avresa och jag är mer taggad än NÅGONSIN!! Vill bara få projektarbetet ur världen för att kunna tänka klart, men jag har en SÅN BRUTAL miniångest över det, och så mår man dåligt för ATT man har det. För att det Egentligen är så himla oviktigt! . Jag MÅSTE göra det klart, och jag MÅSTE göra det nu! alltså NU. Blir galen. Har ialafall haft en mysig eftermiddag med mina kusiner och påskfika, blev en sväng till Grand också, heh, aldrig shoppat så här mycket i mitt liv typ! Tog med mig Filip till Stadium Outlet igår och köpte en skön, turkos, stor väska till resan!  I övrigt, var väl inte outleten så imponerande , men väskan blir perfa! Nej, nu måste jag köra igång. Ska sätta mig med PA, lyssna på Ricky Martin och bara ta paus för att se på Maria Montazami dansa, och ja, Thats it! Stör mig jättegärna, behöver stöd, haha! Veckans bästa shopping vart iallafall min studentklänning! Snubblade över den på MQ:s hemsida och när jag var med min mamma och mina syskon i Kalmar i tisdags var jg tvungen att se om den fanns, om om den var lika fin i verkligheten! Den var varken för kort eller för tunn. Så himl bra! :D Kommer bli så himla fint :D VEM ÄR TAGGAD????? AAAAAAH. det är SÅ nära!! ha en superbra långfredagskväll alliopa! Daansa lite extra ni som ska uut ;D ! xx