Heeej! :D
 
Göteborg var toppen! , verkligen, underbart, galet sällskap gör vilken resa som helst! Ni är alla positiva superlativ jag kan komma på! Dansa, Pausa, Dansa, pausa hey! Studentfesten i måndags var otroligt treevlig den meed, Collegetema stod på the schema och it was fab! Tack procivitas!  Senaste veckan har med andra ord varit Riiktigt bra(!), som vi daansat, haha!  jag vill tacka ALLA jag känner för att ni är bäst! ♥ Iförrgår drabbades jag av lyckobaksmälla typ. Ni vet när man haft så sjukt kul så länge och sen bara landar man! haha. För mycket first world problem för att det ens ska vara okej! Idag slutade jag tidigt, körde ett CX pass, cyklade hem, fikade och såg på Trinny och Susannah stylar om Australien! Jag tycker de är såå fina, peppande och inspirerande!! ♥ Ikväll ska jag plugga, plugga, pluggaa. Och om någon har något inspirerande att säga, eller någon kul ide ang vad jag ska hitta på med mitt skrivande här på blogen. Speak now or forever hold your peace. Ser iallafall fram emot helgen! På söndag är det redan första advent! wihi, :))  Missade julskyltningen i söndags! vädret var sämst och för få timmars sömn gjorde att jag kände att julkänslorna får komma senare, haha. Ser iallafall fram emot December, ska bli mysigt med Lucia och umgås med familj och vänner. Det här blev ett av århundradets lamaste inlägg, haha. Får leva med det och studsa vidare! Taalk to you laateerr!♥