Detta inlägg, mitt första inlägg som fd studerande vid växjö katedralskola. HELT GALET! nu måste jag skriva korrekt och fint. Lal. Not.  MEN IALLAFALL! SSTUDENTEN VAR NICE!! :D åh, trots att det regnade var allt helt galet! VI TOG STUDENTEN! och jag kan inte fatta det! HELT FLIPPAT. vart tog tiden vägen?? Vi är unga och fria, och det är sommar!!! Jag vill springa längs med havet i en varm solnedgång, med en färgstark scarf blåsandes i luften, på bar mark, i en blommig rosa/lila klänning ( JAG HAR EN PERFEKT FÄRG I HUVUDET ) med fina flätor invirade med prästkragar uppsatta i håret och bara ropa hur mycket jag älskar livet!!! Känns helt fantastic! Studentveckan var braa, :D slutfesten på Oleo var riktigt grym! Började med förfest med massa fina klasskompisar och Becca, och sen rullade vi ner till stan och dansade tills de stängde, avslutet på vår student! Och så himla bra. STORT STORT TACK, till alla som gjorde studenten till vad den blev :D! Så mycket känslor. Vi stod i centralhallen på skolan och såg hur IB, ID och ES -klasserna sprang ut. Det var SÅ mäktigt!! skriken, jublet, nedräkningen, dunkandet och käänslorna! ♥...aah Och vårt utspring, ååh. HELT HELT HELT GALET!!! Så himla underbart så jag kan ej tänka på det!
 
IALLFALL, sen studenten har jag spelat monopol med Sanna och Martin. Träffat Becca och Amanda och chillat.  Igår och idag har jag gått utbildning för Växjö Kommun. Imon börjar jag jobba på schema, på riktig! blandade känsor, rädd/nervös/glad/lycklig, är så glad att jag har lyckats få jobb, samtidigt hoppas jag verkligen att jag kommer klara det bra! Ser fram emot att få lära mig mycket! ah, den som lever får se! :D 
 
Ikväll var jag sugen på att cyka, älskar att cykla ännu mer nu när jag lånar min mammas cykel. Den är grym! Cyklade ner till stan och köpte mig ett blingbling headset á 30kr på TGR. Jag vet, de suger och är säkert tillverkade under dåliga förhållanden. hjälp, men nu  blev det så :(.. . Jag cyklade ut mot Kvantum och bort till Evedal, ut till slottsruinen, in på små grusvägar och stigar. Älskar känslan av att bara trampa. När man inte riktigt vet vart man hamnar, solen skiner och det är varmt, men inte för varmt. Ikväll var en perfekt cykelkväll! Höll på att bli inlåst på en toa vid slottsruinen, såg framför  mig hur jag dog där! DÖRREN VAR HEMSK. Jag slet, och bankade, och skrek, och knuffade, och tillslut (TACK GUD) ramlade jag ut över en familj som stod utanför.  hjälp. det var ingen mysig toa. 
 
OCH JAG BARA MÅSTE SÄGA. AVICIIS NYA LÅT, WAKE ME UP!!!!!!!!!!!!!! DET BÄSTA JAG HÖRT PÅ LÄNGE!!! UNDERBAR LÅT, den bara ANDAS, SOMMAR 2013!!!! hörde den på radion och bara, älskade den! jag är så Lycklig för att det är sommar!!! :D ÅH, SOLEN!! <3 och solen sken på oss när vi marscherade ner från skolan till torget på vår studentdag. När vi allihopa gick samlade och sjöng och skrek om våra lyckliga dagar. Visselpipor och tutor, vänner och släktingar, familjer, grannar!.. Får rysningar bara jag tänkar på det....underbart! 
 
Vidare på min cykeltur, cyklade jag ner igen mot Evedal, bort mot Sandsbro, till Annevik, och vidare genom fylleryd och  hem.  Ser fram emot många mil på hjul i sommar! Skaffade busskort till jobbet igår med, så får väl bli en del buss med. Växjös nya bussar är SÅ läckra! Ansiktslyft för Växjö mucho. Levande, rörliga, gröna, sköna bussar för denna stad! Mycket bättre än de fula, ofräscha, trasiga bussar som skränat runt här de senaste åren. hehe. Man måste ju ha en åsikt om allt??
 
Imon börjar jag jobba, och jobbar även på torsdag, och på fredag. På torsdag ska det bli typ 26 grader varmt och sol. Får typ ångest av att vara inomhus när solen skiner. MEN, nu ska jag jobba, växa upp och ja. Hah. visst..hehe. Men jag ser fram emot det och jag tror det kommer gå riktigt fint! På fredag är det midsommar! Tjingeling så mysigt :D Detta KAN vara det mest förvirrande inlägget någonsin. MEN, jag mår bra, är glad, är lycklig, och ser fram emot sommaren så otroligt mycket!  Nu kastar jag in ett par bilder från gröna, sköna växjö. Jag borde få jobb på kommunen, kan säga massa fina saker om staden jag typ, älskar från botten av mitt hjärta! För det mesta! HA DET BÄST och kasta gärna in en kommentar eller ngt på facebook # behöversocialtstöd ......! ♥ Ska dricka mer te och se på en serie på Svt som Becca tipsade om! tagga jobb, få lite sömn och sådär! :D
 
och såhär fina var vi i Sp10D i torsdags!! alla mina kära klasskompisar som gjort gymnasietiden helt amazing! TACKTACKTACK! ♥ hoppas på att se många av er snart igen :D men, Nu ger vi oss ut! Ses där ute :D är galet trött, godnatt och massa pussar!!