Hola! 
Haha, jag borde börja skriva dagbok istället. Men det här är ju effektivt för alla er jag inte träffar så ofta, eller för er som bara gillar att stalka mig. FÖR DET SKULLE JU SÅ MÅNGA VILJA GÖRA ANNA..WELL. THIS IS MY STORY haha. 
 
Hemma i Sverige, sen två veckor! Reseledarskolan med allihopa i Pindea de mar, var HELT fantastisk! Går inte att beskrivas, Måste upplevas, jag lovar! När vi stod på morgonen den 7:e Maj och skulle säga hejdå till alla vi lärt känna, det var speciellt! När vi packat ihop alla våra grejer,panikpackat allt från 219, vägt, packat om, vägt igen, kramats en massor, njutit av de sista solstrålarna i Pineda, ätit en sista frukost med pannkakor och nutella och gett blommor till snällaste receptionisterna så var det dags! Jag vet inte om vi var redo att säga hejdå. Men vi gjorde det, och vem vet när vi ser varandra igen? Alla ska vi ut, på olika håll för att göra olika saker! Kanske ses vi på de mest oväntade platser, vilken grej! Och tänk då allt vi kommer dela! Vi kommer för alltid att tillhöra samma Service & Co famil!! åhhh  ♥Sista kvällen hade vi avslutningsmiddag med champange och diplomutdelning. Vi klarade det, utbildade guider! :D DEN KÄNSLAN! Hur himla ballt är inte det?? Den gemenskap som bildas, så många drömmar, så mycket utveckling, så många upplevelser, så många fina relationer! Helt obeskrivligt, och så himla häftigt! :D Jag vet inte ens vad jag ska säga, jag blir bara så himla glad varenda gång jag tänker tillbaka på allt vi varit med om. Nu sitter vi hemma i Sverige, med en pärm, en liten enkel uniform, och så galet mycket mer i hjärta och hjärna! :D Jag ser så mycket fram emot ett liv och ett jobb i resebranschen! Vill, vill, vill  Såå gärna komma iväg i höst! Ska ge ALLT och bara köra! ;D De två veckor som hunnit gå sen vi kom hem har varit rätt bra iallafall! Facebookfeeden fylls hela tiden på med minnen,  bilder, videos planer och jobb! Så himla kul att se alla som fått jobb eller som snart ska åka iväg, ska bli jättekul att följa och se vart alla hamnar i värden! :D ååh..haha, blir helt emotional av att bara tänka på allt!♥
 
Det bästa med att komma hem var iallafall, förutom att se och ta på alla jag tycker så mycket om såklart, var utan tvekan att komma igång med lite träning igen! Känns så himla gött! Idag cyklade jag i ösregnet, till simallen för att cykla i 55 minuter, för att sedan cykla hem i regnet igen. Så himla underbart! Skulle kunnat trampa för evigt typ. Kom och svettas med mig mina vänneer! I Love It! Har under de timmar det varit sol, pressat! Tagga studentbränna! Jag har även myst runt i mina asläckra spanska lila haremsbyxor och gjort galet mycket tyska. Så himla underbart med Sommar också, även om vädret är säms, just nu.. MEN SNART TAR VI STUDENTEN!!! Och ESC var magiskt! Hashtag Fantastic! Fick Saade-sjukan igen, och imorse såg jag han på NRJ. typ dog och var tvungen att likea alla hans bilder på facebook. Riktigt riktigt bra show iallafall! OCH killen från Malta. Charmigare får man ju LETA efter. Do charmdöden igen. I fredags tog jag och mina kära amigos en lång gofika på askelyckan. Solen skeen och vi åt mjukglass, planerade in lite mys för helgen (! :D) och på kvällen blev det grill med ett gäng brudz från klassen innan vi drog till Grace och dansade innan de stängde för sommaren! yeah, right! Vart ska vi dansa nu?? Perfa start på helgen iallafall! Gör mig redo för en sommar med jobb! Ska på introduktionsurs efter studenten, Så tills den 13:e juni är det inte för många tunga grejer alltså! Bal, pubrunda, skattjakt! Vill hinna grilla och ha sommar och bara njuta av livet. Mer av det! Nu kör vi! Sommar 2013!  Ska skriva ett Speech till engelskan först! Ska framföra mitt masterpiece på fredag och hoppas på stående ovationer! Ska bara komma på ett trevligt ämne först och sådär! Men klarade vi allesammans reseledarskolan och 7 examen, och allt inövande där! Då ska jag utan tvekan fixa detta, på en timme! haha. ;D  
Blev en riktigt go sista kväll på en av barerna i pineda! Hör bara Justins och Will I am:s låt That power! ÅH! 
Pubcrawl - Black and white by night! OCKSÅ en helt underbar kväll! Bad en bön för att ej bli vit. Fortfarande för blek för det! Men det gick ju, haha, vet inte hur många olika ställen vi gick till! Men det var så himla kul, så himla fantastisk stämning och gemenskap! ÅH ALLA DESSA MINNEN! ♥
OCH BARCELONA! Framför La Sagrada Familia.Ja, om det inte framgick i inlägget jag skrev efter att vi varit där! VILL SÅ tillbaka! Fick en så himla bra känsla där :D typ som staden staden-där-solen-alltid-skiner-och-där-man-alltid-kan-mysa-runt-i-gröna-sköna-parker-,-dricka-gott-take-away-kaffe-njuta av livet-ligga-på-stranen-och-sola-shoppa-i-massa-spännande-affärer-studsa-runt-på-ramblan-och-bara-SWAG. exakt. SÅÅ kände jag. Därför vill jag dit igen!! Helst snart, because, WHY NOT?? 
 
DET var det! Ha en underbar kväll! Nu ska jag återgå till mitt speech, en timme var det ja! Nu kommer jag sitta och bara browsa och göra det nada i 40 minuter. Man känner ju sig själv.