Haft en asnice helg!
Så lätt värt ett par missade lektioner i fredags, får plugga ifatt det i veckan!
Åkte från Växjö en stund efter åtta i fredags och var framme I sthlm runt Lunch. Maria Montazami var på Åhlens City och visade upp väskor och grejer, kändisfaktorn var höög :D haha, eftermidagen spenderade jag genom att bara vandra runt, upp och ner. Tittade i butiker, kollade på människor, åt choklad och läste på random bänkar. Haha, fint väder var det också! Det hände så mycket slumpmässiga saker, jag hörde Blondinbellas röst i rulltrappan ner till Topshop och där stod hon, haha.

Det allra mest random var nog ändå när jag satte mig på en bänk ovanför plattan och plockar upp ett random kvitto som låg precis där jag satt ( frågan är nog mest varför jag plockasr upp kvittot, haha) Men iaf, ihopknycklat i kvittot ligger en tjugolapp. random men mycket trevligt! haha,


Runt sex mötte jag upp Carro och hennes kompis mitt på sergelstorg och tog pendeltåget hem! Skön Fredag. Igår åkte vi in till Södertälje, drog runt på stan, åt Mcd med fet utsikt och drack kaffe på en brygga i solen. Sen gick tåget tillbaka heem till vxo! :D Sweeeeeet. Over n out.


skönare, finare kusiner än jag har finns nog inte! Carro und jag, fridaaay night. Awesome.