Hade en supersmooth flight back from Barbados! Somnade innan planets ens lyft och vaknade när vi hade bra två timmar kvar till JFK! Gick såå smidigt att komma in i USA igen, fram med pass och visum en miljon gånger, men what to do! Så glad över mitt första besök i Karibien! Sista kvällen efter en hel dag på havet bestämde jag mig för att ta bussen in till Bridgetown som är huvudstad på Barbados! Kanske aldrig kommer tilbaka?? bäst passa på att se ALLT!! Tänkte skriva ett längre inlägg m bilder om veckan senare! Min phone har åkt i golvet och touchen är lost, så tillsvidare blir det bara text! Hoppas kunna lösa det i veckan! vi åkte minibuss från JFK, via greenwich och hem till Darien! tog en EVIGHET. vi var såå nära hemma men blev stående i lång kö. Kom hem och somande gott! Var uppe tidigt för att gå på REI:s garagesale, det var en true american experience! Hittade ingen cykel, imon går jakten vidare. Sitter och googlar adresser med affärer jag ska besöka imon eftermiddag när jag är ledig! Har ssatt en MAXbudget på 400 $, meen har börjat inse att det kanske får bli lite mer. Men det får var värt det! Ska jag spendera en heel vår och sommar här, så MÅSTE jag ha en bike. Such is life! Ska lämna tillbaka mina skidor och kommer då få titillbaka en deposit på cirka 200 $, såå det e  nice! På måndag börjar jag skolan igen, onlineclass med UCLA, university of California! 19 weeks, american lit, history, english, lite volontärande och lite community work, tror det kommer bli massor av jobb! det är uppskattat till cirka 10h/week! Vilket är mycket mer än vad de flesta aupairer lägger ner. Men jag tror det kan bli kul! Jag ser fram emot att kunna sitta ute och läsa, och att typ bara, aktivera hjärnan! Kan inte fatta att jag varken pluggat eller knappt läst på två år?? BRAINDEAD. I Darien har vi fort snö, hemskt. Askallt. men det ska vända i veckan??? hoppas det för på tisdag börjar mina tennisklasser! Ikv var vi på en fantastisk födelsemiddag för min värdmormor på deras countryclub, det hölls tal, kusinerna lekte och vi åt såå god mat! tänkte MASSOR på min älskade familj där hemma! Pratade med er idag, älskar alltid att få prata med er! Fille spelade en trudelutt på pianot! Älskar er mest!! ta hand om er alla så hörs vi snart!! Lovar att posta lite bilder på insta och här så fort jag och mobilen e på banan igen! bilder är bäst! love you!