Sitter uppe i min värdmammasmammas skidhus redo för att imon bli proffs!! Sist sa jag aldrig mer! Men sen är jag ju också en person som tror stenhårt på att jag kan bli vad jag vill och jag VILL SÅ GÄRNA kunna åka skidor!! Set tog ca 2,5 h att köra hit! Vi är upstate NY, mot massachussets! Är så glad jag e på wi-fi!! Det betyder så mkt när man är så långt hemifrån att veta att man kan skriva hem! För mig är det ett sätt att inte få hemlängtan! Att ha nära kontakt med hemma! Då känns det inte ens som att man är borta! Efter riktigt bra julfirande måste jag erkänna att det är skönt att det är klart! Imon ska vi upp tidigt och äta frukost! Kolla läget! Det är ganska kallt men tyvärr bara snö i backarna! Vi kom hit när det var mörkt, åkte från darien först ca 430!så har inte sett hur det ser ut! Men kan tänka mig att det är fantastiskt! :D så glad över att vara här! Tänker påverka alla där hemma!!HAAPPY weekend!! Love you!!!

Stora påsar är också väskor! Dessa hårda är nästan bättre än väskor! Iaf om man mest ska packa stora kläder som termobyxor och fleecejackor!

Idag hade vi fö cirka 12 plusgrader och strålande sol i darien! För att vara annandagjul känns det amazing! Känns som att vintern blir kortare! Men vi får väl se, lör väl ligga snö till maj bara för det! Nu måste jag sova, ladda för imon!! Take care!!! ️Xx