Igår köpte jag mina första so called yogapants/fatpants. De är såå läckra! Goaste brallan! I LOVE THEM!!! De här byxorna är poppis i Sverige med! Men INTE som här. De är standard. Everywhere. Its what people wear..ungefär! Älskar materialet! stod och valde mellan smalt ben och bootcut, har ju ändå många månader kvar att skaffa fler! haha. they are absolutely FAB and we are gonna be best friends from now on!  

Jag tänkte ju skriva om Thanksgiving!! Och det var HELT underbart! vilken dag. I USA är det en högtid större än julen, ungefär!  Perfekt start på the Holiday weeks!! Vaknade tidigt och åt omelett och kikade på Macys thanksgivingparade på Tv! Sen började släktingar komma över och vi förberedde för maten och åt ostar och kex och drack champagne och hade det gutt medan maten började bli klar! Vid 3ish åkte maten fram och det var heelt fantastiskt! Potatismos, sweetpotatoes, turkey och stuffing och gravy och cranberrysauce och bönor och ärtor och sallad och bröd! Såå Delicious! Toppades med lite fotboll i trädgården och kaffe och massa go dessert meddan vi gick laget runt och alla fick berätta var de var mest tacksamma för under det gångna året! Det var en så mysig familjedag och jag ser redan fram emot att fira thanksgiving igen! briiingin it to sweden! :D På kvällen såg vi 23 Jump Street och dagen efter var vi uppe tidigt för att BlackFriday-shoppa! Vi var till Stamford Mall där jag hittade byxorna för bara 30 $ mot 60! Sen drog vi en runda till Walmart innan jag åkte hem för att ta över och börja jobba! Vi åkte till Greenwich och kikade på renar! Det var kallt, men mysigt, kan inte förstå att det är 1a December på måndag??? CRAZY. Nu är jag ledig både lördag och söndag! Nu har jag vart här såpass länge att jag faktiskt ORKAR mer än att bara sova! Så det är nice! Ätit enn cheesestoast till frukost! Ska ner och fortsätta äta lite mer, så yummi. Förberedde Chiapudding (Somuchlove) igår! Idag skiner solen här! Den gör tydligen det på vintern här, amazziiiing :D Ha en fantastiskt wknd så hörs vi snart!!!



Ser ni kärleksmums??? De var såååå goda!! 



Xx