Heyyheyy!
Allt braa?:D Har hunnit äta lite frukost, sitter och för över bilder från kameran till datorn. I fredags åkte jag, Malin och Lollo till Hyde Park och åkte lite skridskor! Det är en enrom julmarknad där nu, Winter Wonderland. Såå mysigt, och såå stort! För att vara provisoriskt är det enormt! haha. Tivoli, skridskobana och marknad. JUUULEEEN ÄR HÄÄR! Jag och Malin har övervunnit våran rädsla för Hounslow på natten, haha. Stått och väntat på bussen där två kvällar/bätter nu. Heh, men det har gått bra!  Igår hoppade jag, Malin och Mia på le train mot High Street Kensington, mysmysig shopping! Mindre turister men ändå braa butiker! Hittade en poncho, finalment!! Den är jätteröd och jätterutig, och så har den en luuva. Det blir asbra! :D I eftermiddag blir det Twickenham för lite tea, kanske en haircut med?? Woah. Det lutar åt det alltså! :D Kan bli spännande, inte klippt mig sen jag gick i Nian. God. Det är på tiden, och det är billigt i det här landet...KAN bli kul! haha :D Ska dra vidare nu! Love to you all! <3