Okeeej, så pausen blev lite längre än planerat! men NU är jag bloggsugen igen, :D! Taggad på att dokumentera och kunna gå tillbaka och läsa. Det är ju det bästa! Tycker det är SÅ drygt att skriva dagbok, så det går fett bort. MEN BLOGG?? jag är ju inte så bra på det heller.Så det kvitar väl egentligen om ja inte skriver så ofta! men jag vet att jag själv älskar att se tillbaka, så nu kör jag igen. Bara på att! Vet egentigen inte vad jag vill med bloggen. Lösenordskydda eller inte?? TIPS/IDEER från er rutinerade, gedigna bloggvänner??? :D Det har gått ett tag sen studenten, sommaren, reseledarskolan och HERREGUD. Jag hade ju inte planerat att sitta här hemma, men det känns så himla rätt iallafall! För jag VET att jag mår bra, att jag har valt rätt hittills. Och jag VET och känner på mig att jag har mina drömmar på rätt avstånd! Det är på G och just nu ska allt bara fortsätta falla på plats! Jag funderar så mycket på framtiden. hashtag ohälsosamt, men alltså jag har ju haft sånt flyt sen studenten, att kämpa för att få jobb, att VILJA, att TRO på sin förmåga, det lönar sig! Så roligt :D Jag sa när mitt sommarvik tog slut. Att jag aldrig ska gå till arbetsförmedligen. Jag ska göra allt vad jag kan, ALLT SOM STÅR I MIN MAKT för att alltid ha sysselsättning av något sag, OCH DET ÄR SÅ ROLIGT :D den dagen man har en högskole eller yrkeshögskoleutbildning och har möjlighet att få ett fast jobb med något man älskar! så häftigt :D har nu vikariat på en förskola till och med mars samtidigt som jag jobbar timmar på äldreboende! Jag trivs bra, men fortsätter sätta mål och att inspirerar av drömmar! OCh nu är det snart nytt ÅR! IGEN! HERRE! Men det blir bra! Tänkte göra någon sorts ammanfattning av hösten. Lite bilder, några rader för minnes skull! 
 Ser tillbaka på bilder från Augusti och åh. Solbränna/vita kläder/cykel/fint väder/Karl Oskar/vänner! Fruktansvärt fin sommar! Mycket jobb, mycket träning, Riktigt go tid efter Spanien och studenten och bra början på livet i arbete!
 Bild från okänd utekväll! Har ändå haft fleera bra helger med mina vänner! SYND att man blandar ihop dem. Blurred Lines, allt flyter ihop till bra minnen! Det är ju visserligen bra, hah, MEN just därför ska jag blogga oftare. kul att komma ihåg särskilda kvällar och minnen! <3
September/frulle/altan
skördefest på Öland med familj & vänner
personalrum/rast/jobbelijobb
mina föräldrar firade 20årig bröllopsdag med nya ringar och Daimtårta!
Mina ÄLSKADE och SAKNADE klasskompisar lyckades äntligen samlas och fira allt möjligt kul med utgång på Grace! <3
Becca och jag, en kväll på deluxe!
Julafton, fortfarande mitt uppe i julfiranet! Bara mellandagsrea och nyår kvar innan vi vinkar hejdå till this fab year!
SOMMAR IGEN, och bullbak! Någon gång ska man ju lära sig!
Kusiner/familj & farfar och farmor, firade min pappa 50 och min farfar 75, 26e November
Det var väl det hela ungefär! SUMMA SUMMARUM: BRA HÖST/TIDIG VINTER :D 2014 come at me!! nytt bloggisår, nya utmaningar, ny inspiration, varför har man ens ett behov av att exponera sitt liv på internet såhär?? HAR man ens ett sånt behov?? hjälp. bara blogga
 Nu ska jag kasta på mig lite roligare kläder, snygga till mig lite, och fortsäta julfirandet med goa vänner! Pulled Pork och Tiramisu står på menyn! Man är ju inte masterchef, mamma och jag körde recept a la Paolo Roberto, och han är ju från Italien ..så det borde ju vara legit?? SÄKERT :D
Kasta gärna in en kommentar om vad om helst! Snart blir det äventyr i bloggen. Förhoppningsvis! Häng med ett litet tag till så kanske det hettar tll! HAH, älskar er mina vänner. HA en RIktigt god Jul och ät tills ni spricker så ses vi i träningsspåret nästa år! Lovie!! <3