Heey! :D
Lovade en liten uppdatering and Here I am så att säga! Hemma från ett par dagars camping i Skåne med familjen, dåligt väder men det var toppen ändå! Igårkväll efter den otroligt fina minnescermonin i Oslo ♥, såg jag Mamma Mia! Älskar den filmen, bäst ever typ! Måste nästan köpa den bara för att kunna ha engelska undertexter, älskar att sjunga med, mer än halva nöjet när man ser på musikal ju ;)

Annars taggar vi oom, i eftermiddag börjar en resa till Mallorca med några av de bästa i världen! :D Hoppas på massa sool! GaH, kommer bli asbra! :D Reser med Ryanair så väskan är väl ungefär maxpackad,lol. Läste en bok nu på semestern, Sankta Psyko. Sjuk bok alltså, men den får ändå bara 3,7 småländska granar av 5. Har läst för många böcker, det krävs mycket för att hitta en bok som verkligen utmanar psyket! heh, ANNARS, rekommenderar jag er att fortsätta lyssna på Justins skiva! Helt UNDERBAR! :D:D När vi jag ändå pratar om Justin, måste jag säga att jag blir otroligt besviken på mina dear swedish fellows som gör allt för att förstöra för de som verkligen vill gå och se Justins konsert i Stockholm nästa år! Jag önskar SO BAD att jag kunde gå. Ni AANAR INTE! Men l.i.f.e.g.o.e.s.o.n, det löser sig! Iallfall, att köpa biljetter för att sälja dem svindyrt på typ blocket eller tradera, alternativt att lägga upp fake annonser eller posta videos och bilder där man bränner/river biljetter. Och så står massor av Beliebers och gråter för att de inte kan gå. Småsak om man ser till allt som händer i världen, men det är ju det mesta, så orka människor som förstör för andra!! Ta hand om livet, dig själv, följ dina drömmar och satsa på att nå din fulla potential! < 3

Ska strax ner till stan och fixa lite sista minuten grejer inför resan! Sen blir det hem, äta massa fika och sen åka! Jag hoppas ni alla får en asbra vecka! Ha det bäst!! :D < 3