Imon är det Fredag! På måndag bär det av till USA!! Känner en sorts inre stress som jag inte gjort på länge! Känner att det är så mycket som är bortom min kontroll! På ett spännande, och fruktansvärt läskigt sätt! Wow :D. På måndag åker jag till NYC med målet att stanna i USA länge!! Åh. Packandet är fortfarande kaos. Igår körde jag och mamma, fritte & fille till kälmar! skulle lämna tillbaka grejer på jobbet och så passade vi på att käka goa kroppisar och fika och kika runt i lite butiker! Blir förhoppningsvis längee till jag är i Kalmar igen!!
 
Har varit och hämtat mitt nya körkort idag med! Har aldrig tidigare blivit SÅ nöjd med en ID-bild! amazaayn Och så ska man flytta till landet där man inte ens kan flasha det på krogen, haha, vafään. Idag träffade jag först Emelie och Annie på morgonen! kramades och sa hejdå innan jag hoppade till tandläkaren för att få ett litet hål lagat! SÅ tacksam att jag fick en tid om egentligen inte fanns! SERVICE!! Fantastiskt :D  Träffade Emma och Marre för eftermiddagskaffe och snack och hejdå! Ikväll var jag och Sanna på Grand innan vi fikade på vaniljhjärtan!! Älskar våra fika/shoppingrundor!! Hittade världens finaste mössa på GS. Med toffs och diamanter!! so fab. I LOVE IT!! nu ska jag se SISTA avsnittet av bron och sova så gott! Imon vankas det släktgoodbyepartaj med Amerikanskt tema! Upp och baka hamburgerbröd med mamma! Ser så mycket fram emot det!! 
dagen då sommaren tog slut, Vem åt upp tiden?!?!?!
xx