Tjääna Babes och Bros!! :D
alltså den här bloggen är nog ett forver skämt! haha, hjälp. Börja om??? här är jag tillbaka, går ner på knä, ber mig själv om ursäkt och chans till försoning och förlåtelse! haha. Jag tror nog jag egentligen älskar att skriva, mår såå bra att att inspireras av texter! Gillar inte att skriva dagbok, önskar verkligen det var så! Vad underbart att kunna gå tillbaka! men jag vill nå ut till människor precis som jag vill att andra människor delar sina liv med en själv! Älskar flödet av att ge och ta information, inspiration, vardagligt babbel, och samtalen och diskussionerna som kan skapas kring aktuella ämnen och känslor! KÄNSLOR !! det är allt det handlar om! 
 
Sen sist, Vilken jäkla vår det blev! SJUKT GO!!! :D har nog aldrig bara chillat och njutit och gjort så mycket  på en och samma gång?? jobbar hårt, lärt mig massor, jobbade på förskolan där jag vikade fram till april och började sen på Ikea i Kalmar där jag ska spendera sommaren! Har umgåtts massor med famijen, hoppas på massor av sol i sommar!!! Människor mår bra av sol, jag mår fantastiskt när jag får sol!! Imorgon ska ja ta mig tillbaka till Kalmar! I september får vi se vart livet bär! :D Det är nog en av de bästa känslorna! Att känna att man kan göra VAD man vill, nå drömmar, sikta högt, njuta av de lilla, lära sig att älska sig själv och att ha modet att våga göra sånt man inte tror man kan eller tror man vågar!!! UTROPSTECKEN UTROPSTCKEN!!
 
Kom hem till Växjö förra torsdagen efter att ha kaosat runt och missat tåget och stressat sådär så man bara hatar sig själv!! firade Marres och Hannas student med massa vänner, dansade på grace med alla studenter och njöt av värmen, bara ben och massa go mat!!! på lördagen mötte jag Malin i Ljunby och vi roadtrippade hela vägen till Friends Arena och One Direction!! MAGISKT :D vilken upplevelse!! I veckan har jag träffat Annie som bjöd på jordgubbar och kaffe och så toppade veckan med en spontan midsommartrip till göteborg med Rebcca, Sanna och Amanda! Vilka vänner jag har! ♥♥♥
 
Och där hade vi återkomsten, för denna gång! Ska krypa ner i min stora säng, imon blir det 90 igen! Haha, fönstret är öppet, det luktar la lite sommar, Per G är med och Sommarkänslorna är laddade! 
 
Kärlek och ännu mer kärlek!!!