HEEEJ!
London är helt underbart! Vi har haft så galet bra väder, det är verkligen medelhavsklimat. Förstår varför det kallas Indian Summer. Underbart! Sitta och sola och fika i en paark, gå runt i långklänning och shorts, dricka kaffe i solen och läsa en bok.UNDERBART! :D


Ligga i en paaark och se planen flyga förbi, det flyger episkt många flygplan till och från Heathrow alltså!
Berättade jag förresten om den skumma upplevelsen vid Buckingham Palace? haha, berättade jag ens om studiebesöket? Vi var ju på studeibesök i Houses of Parliament i måndags! Det var HUR mäktigt som helst! Vår guide var ryska och det var väl sådär lätt att förstå allt politiksnack. Men vi var inne i the House of Lords och the House of Commons. Vi vaar typ en meter från drottningens tron och vi vaar på ett ställe där hon har gått och där typ David Cameron hänger! Starstrukkkkk. De pratade om att det finns möjlighet för allmänheten att se en debatt! Det vore så coolt! På eftermiddagen gick vi The Diana Tour, den var för fet, så vi gick bara vissa delar! Var i värsta rika kvarteret, hittade en klubb för rika män ( såsom Charles och William) och så var vi inne i en jättemysig affär! Fortnum and Mason. En chokladask ala 300 kronor, haha hm. Lååt mig tänka på det! Satt och väntade på övriga gruppen på en bänk framför Buckingham Palace, och så kommer en pappa och en son och frågar om jag vill ta ett foto på dem framför palatset jag bara Självklart! sen gick dem, och kom tillbaka typ en minut senare..." my son would like a picture too" jag bara..okey, jag kan ta en bild till. Han bara.."With you", hahah. Så jäkla random. Varför inte liksom, Wanna be celebrity....

Idag blir det Camden med Malin och Anna, stuudiedag är nice! Njuta av det fina vädret, håla tummarna för att mitt Visa kort kommer på posten nu! HÅLL TUMMARNA!! Ha en asbra fredag!!♥