HEEEEEEEJ
Idag började jag med Ip, aka International Perspectives. Den kursen kan säkert bli hur kul som helst!! Vi ska göra flera studiebesök, till bland annat Bath ( alltså haha, det enda jag tänker på är att Charlie Mcdonnell kommer därifrån..), Houses of Parliament och något tempel/en moske. Kaan bli spännande alltså! Sen hade vi en lektion till och feetaste håltimmen innan vi hade första idrottslektionen, Fick se skolan gym och parken där man kan röra på sig. Och kolla på träd och grejs/leka/rasta sig/hääängaa vaa. På håltimmen idag gick vi ner till Richmond, hängde en sväng på Starbucks, (låter rätt coolt :D...haha, ska ta och köpa en egen kaffe någon dag..och innan jag åker härifrån måste jag ha en riktig starbuckskopp!!, awesome) Efter skolan gick jag runt i nästan två timmar, kollade i second-hand butiker och sådär! Lyckats hitta en hel del fina grejer som jag tänkte dela med mig av :D,
idag körde jag på min h&m jacka! haha, bilden är för seriös, men lev med det. :D 7am wakin up in the morning..typ.
Haft Samhällskunskap B i en såndär cool amerikansk skolbänk!

tagit en outfit bild i Richmond!!
väntat på grööönt ljus, hahah. Näh men allvarligt. Det är rött aslänge här. Man hinner typ sätta sig och äta sålänge.

aaanvänder konstaant handsprit. Känner mig som en hypokondriker..utan rädsla för att bli sjuk såå. Jag blir bara typ..äcklad av känslan av alla bakterier, på pengar, på bussen, på allt! haha, Aldrig varit såhär innan. Men det är fräääscht. 99 pence på Superdrug!
Skooolmaaaaaaaat, PAJPAJPAJ. Is the thing

Ett av Primark-fynden för 1£, :D
Köptee böcker, haha, KUNDE INTE LÄMNA KVAR TIDNINGEN!!! 68 sidor + POSTERS, JAG DÖR. Ska sååå upp på dörren alltså!


Utan tvek den lojaaste bilden på länge, BOKEN ÄR LOJ! Något hände i mitt huvud, något sa åt mig "kööp den, läääs den" Den heter Move your stuff, change your life - How to use Feng Shui to get love,money,respect & happiness. SPÄNNAnDDE!

Nu ska vi överlämna våra presenter till värdfamiljen, ( snaaacka om att skjuta på det...hehe) och sen gå en promenad! :D Ta hand om er ! ♥