Heej mina kära!  :D
Sista dagen på året! Absolut sista dagen av vad vi kallar 2012! ETT HELT ÅR TILL har nu gått. Hjälp. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om året som gått! Har hunnit med så många roliga grejer! Jag tvivlar inte på att 2013 kommer bli sämre med Studenten som mål! Woop woop :D Jag är taggad! OMG 2013!! ihihih :D Det är alltid något spännande med nytt år! Människor besitter ju förmågan att förändra saker året om, men nyår är ju äändå ett perfekt tillfälle att börja eller sluta med något, eller bara perfekt för att tänka igenom sig själv och rannsaka sitt inre. waaow. anna. haha. Men faktiskt! Ibland behövs bara en lite spark. Men alla. Som ska hålla sina nyttighets/träningsmål. Ta det lugnt. Köerna till pass på Simhallen kommer säkert bli..toppen! Jag är förberedd för reservlistor och köer Ullaredstyle..(alternativt kön till systemet inför nyår!)...
 
Igår var det ett år sedan 30:e december 2011!Det är ju liksom alltid ett år sen samma tidpunkt..för ett år sedan..heh. Någon har tänkt till hör vi ja. Nej men det är ju faktiskt så! Vi bara råkar fira nyår idag, vi tackar Romarna och Julius för det. Festligt!!! Årets sista dag har jag spenderat ett par timmar med Josse, och om cirka en timme kommer Sanna och Amanda hit! wihi. Becca har bliit sjuk och det suger, på nyår, av alla dagar! Jag hoppas hoppas du blir bättre!  Det går säkert över tills nästa år. Vi skålar, sjunger och äter lite extra! ♥  Annars hoppas jag alla är jag redo, peppade och sjukt taggade! 
2013! OMG. JAG ÄLSKAR NYA ÅR. Kommer bli toppentrevligt ikväll, Jag hoppas alla ni där ute får det bra och att ni tar hand om er! DONT DO DRUGS AND DONT DRINK AND DRIVE. Avslutar året lite Katy Perry style...caaaause
hahah! I dont feel like a plastic bag, drifting through the wind though....
 
IALLAFALL! Tack allhiopa för dettaaa året! tack för att ni mina trogna vänner..har varit allt det ni är! NI är bäst! Ikväll tar vi farväl av ett underbart år och säger hej till ett nyttt!  Lyssnar på Fireworks. Och det känns typ..som att jag står med flera miljoner människor och djur, alla hoppar och sjunger.. i en stor vit glittrande, upplyst, silvrig dimma i himlen..vi är påväg över och  genom ett hav av raketer IN MOT 2013. Ett hav av färger och ljud. Jag ska bli illustratör. haha. nästa år, nästa år. 
 
haha, MÅNNNGAAA PUSSAR OCH KRAMAR!!! ♥
så hörs vi i framtiden!