Heej!
hjälp mig min blogg dör. Precis som min mobil!! MEN HASHTAG, FOLLOW ME ON INSTAGRAM. #Instaannah!! Har jobbat en massa och jobbar mitt sista schemalagda pass på söndag! :D Karl Oskar var bra, sommarn har varit fin och idag har jag varit på Ikea med mamma och myst bland billiga glas och sköna soffor! Inspirationsflow :D tänk att ha en egen lägenhet , skulle hänga på pinterest och göra massa eget pyssel och fixa massa fina gamla möbler och bara jaaa! Jaa, nej men mina vänner :D så är det! snart börjar skolan och jag kommer nog då att förstå att studenten är förbi! Galet?? Mucho! Ska skriva en lista på saker jag vill göra! Möjligheterna är oändliga och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ta vägen typ! Åka Som Au Pair i Tyskland/USA/storbritannien, leva livet på en ö, köra backpacking, jobba som reseledare, jobba på äldreboenden här hemma, jobba på en flygplats, på en båt, på ett dagis, cykla, köpa ett hus vid havet med en stor terrass och högt i tak och med ett vitt träkök, bo i London, leva i Caaliifoorniia, BO PÅ THE UPPER EEAST SIDE OCH LEVA SOM BLAIR WALDORF OCH SERENA VAN DER WOODSEN, leva into the wild och paddla kanot typ. JA, exakt, men jam följ mig på Instagram så får vi väl se vad det bliiir! :D kanske kastar in ett blogginlägg ibland. För min blogg är ändå min blogg, and I love it.  
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2442750/?claim=srambj69g67">Följ min blogg med Bloglovin</a>