Känns som att jag har EN MILJON grejer på gång just nu!! I Dont, men huvet svämmar över! Dagen har varit såå bra och båda barnen har haft good attitudes och det bara flöt! Vi var på splash zone i eftermiddags och badade. Banvakterna där är så seriösa att jag dör, men det är kul! Vädret skulle varit dåligt men blev jättfint! LOVE it!! Jag och C bakade hallongrottor som faktiskt blev riktigt bra! På förmiddagen hann jag prata med Sanna på FaceTime! Guld!! Älskar när man oväntat och oplanerat lyckas matcha i varandras schema!! efter jobbet cyklade jag till weed beach för tennisklass! Dagens klass var såå mycket bättre än tidigare! Kände att vi kom igång, så det var kul! Behövde känna det idag! Stannade kvar efteråt och slog mot väggen innan jag cyklade hem och duschade. Hann möta upp Emma och Linnea på post road diner för kvällskaffe me medhavda grottor. HAH. De som jobbade kom fram med servetter. Haha jesus.  Imon börjar jag 1115 men ska upp och volontära innan dess, så det blir lång dag Imon med! Ser fram emot att kanske köra zumba efteråt! Planeraplanera! Goodniiiight!!! xxx
frukost medan regnet duggade ute, myysigt!!
körde till dineret kl 915, med soltaket öppet och rutorna nere, man måste älska värmen!!! WOHO!!!

Och så en goding från DC! White house, och så elin och kag! Gogo!!

Kommentera

Publiceras ej