Har précis landat i sängen efter en dusch, Ikeas ljus sinnlig är tänt, fönstrena är uppdragna och det luktar regn/sommar/svalka! Efter att jag slutat idag vid 530 hämtade Linnea mig med vita faran och vi åkte på rekrunda. Provade cykelbralla och tog en trip till walmart och Homegoods och wholefoods, alla ställen dör man bara kan flyta runt och kika på hyllor och roliga människor. Landade på Dunkin innan vi åkte till starbucks för måndagstrafitionen. Förra veckan kunde vi sitta ute!! Sommaren är på väg till new England!! Alla pratar om hur varmt det blir här, vi har haft såå galet varmt, tydligen ska det blir VARMARE!!! I CANT wait!!!! igår söndag var jag ledig, 915 rullade kag och cyklen nordväst ut! 80km, ridgefield stannade jag och tog en kaffe, tänkte köra samma väg hem meen plussade på lite! 25C och såå humid. Better get used to it!! Kom hem och drog en kaffe och på kvällen blev det bbq på en av stränderna här. Kom hem, gjorde mitt plugg och somnade gott! Känns såååå bra att jag fått godkänt och bra kommentarer på alla uppgifter jag lämnat in!! Det är ju egentligen mer viktigt att jag får mina credits, men det är ändå kul när det blir bra! Tänkte bara säga hej! Nu ska jag chilla, Lusaka på lite musik och pyssel me bilder! Sprang milen idag med!! Det blir bättre! Jag är ingen löpare, men det som är bra med aupairlifet som jag lever, är rutiner! Tennis varje måndag betyder löp, ledig varje måndagskväll betyder starre, ledig varje tisdagkväll betyder tennis etcetera! Får se vad veckan levererar! Åt sparad majskolv och gröt när jag kom hem ikväll! Livet ska levas! Är såå shoppingsugen, men så är det ibland! Tagga veckan!! Memorialwknd coming up! Puss och kram!!
SUNROOF, FINNS DET NGT BÄTTRE?? jag ska aldrig köpa en bil som inte är utan tak eller med sunroof!! God bless american cars. 
Iskaffe e nya Sommarfavoriten! Men bara DDS alla andra jag smakat förutom started cold brew smakar bara bränt kaffe??? Och Vem är så pigg på det??



Skulle på tagsale och hoppas tjena så står Olivia där! Då är det hennes hus det är tagsale vis. HAH såå kul, #hoboanna




Kommentera

Publiceras ej