oh My god, vilken månad!!! Vet inte ens vart jag ska börja, egentligen har väl inte så mycket hänt, samtidigt som ALLT hänt!!! Var på värsta cykelsemestern,  kom hem sent en augustinatt,
Nöjd, cyklat hela vägen t boston, ut på cape cod och tagit bussen hem, herrejesus, DET var ett äventyr!!! Oh My, iallafall, kom hem, drog igång larmet och fick besök av polisen. orka. Hade ett uppdrag. Four digits.  Sen åkte alla mina bästa vänner hem. DET var sjukt. man får så speciella band här och jag vet inte ens vad jag ska säga, alla som levt utomlands och fått vänner som blivit viktiga som ens familj förstår vad jag menar!! Det är galet. Allt vi gjort tillsammans, resan, äventyret, skrattat och gråtit, varit förbannade och irriterade. Hängt alldeles för många timmar och drömt och gjort ingenting och druckit kaffe och dansat på barer och pratat me roliga amerikaner, (och mindre roliga amerikaner.. AAAH haha) fasat över framtiden, glädts åt att vi alla samlats och träffats och blivit vänner i CT trots våra olikheter! Elin har lärt mig rappa och jag har sprungit mitt första milslopp, Darien people be like COMPETITIVE. Mållinjen var typ nerplockad när jag dundra i mål på 64ish min!! CRAZY!! annars?? Barnen började skolan för en vecka sen, mitt liv här har förändrats såå mycket bara för att se jag umgåtts me såå mycket åkt hem, tar tid stt vänja sig och hitta nya rutiner! Tränat massor och de känns bra! Saknat min familj en hel del, längtat efter lite höst en hel del också! Sommaren har varit faaantastisk!!för ett par veckor sen dök en tant upp gråtandes på vår trappa, helt förtvivlad, försökte hjälpa henne på alla sätt, hon visste inte vart hon var, bara att hon skulle t sin dotter på en återvändsgränd.. Började läsa upp gatnamn här omkring från Google naps och plötsligt kände hon igen en address, jag och barnen hoppade in i bilen så körde hon efter oss dit och återförenades med sin dotter, haha wow, so much drama!!  En fin lördag i augusti var jag Elin och linnes i city på governors Island och Coney Island! Förra helgen var vi alla uppe i Jiminy peak där jag lärde mig åka skidor, promenerade upp och ner för berg,  haha, det var såå kul! Träffade Ben och åt middag, sa hejdå, det var jobbigt, livet alltså. Så tacksam för alla jag lärt känna på denna resa!! Försökt hänga me på myhetern de senaste dagarna, sommaren har bara sagt slurk!! Varit så busy. Jobbat, tränat, shakeaat, cyklat runt och träffat vänner, druckit massor av kaffe och nae, dags att sova nu!! Vill så gärna försöka skriva oftare! Här kommer ett par favoriter-ish!!










Hur fin bild på okänd människa?!?!?



























Haha jag har storhetsvansinne, haha wow!! That Sums it up!!!! GONATT!!!!❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej