okay, vi har redan kämpat oss till onsdag!!! Dagarna flyger. Raceweek prepping är på gång!!! jag vill känna mig utvilad, laddad och stark på söndag! prognoserna har gått från regn till perfekt svalt!!! b with me!!  Planerade att inte gå till gymmet idag, men EW FIT med Ladder av 10,20,30,40 av burpees, ground to overhead, boxsteups och lateral jumps over PVC pipe kändes FÖR lockande!! så mycket jag älskar det!!! Jag och resten av famijen här har precis kombinerat våra medlemsskap för att kunna utnyttja barnpassning, haha, så smidigt och en SÅ kul grej vi kan göra tillsammans!! det är i the 80s här och folk klagar redan! Vi har EN ENORM fläkt i taket på gymmet, HUGE. Men vi får se hur vi överlever om några månader!! Det är SVEttiGT. älskar att kunna träna i shorts och linne den här tiden på året! kom IGEN! It ROCKS!!!! no lies, man måste bara se ens förutsättningar och ta ALLT det positiva ur det och bara använda det till det bästa!  Jag är så glad att jag kan cykla ut från vårt neighborhood och bort till gymmet, för alla människor jag träffar där varje dag, för alla människor där som blivit vänner och som jag nspireras och lär av VARJE dag!! Love it!! Ska stretcha och köra lite mobility innan jag börjar jobba! I eftermiddag kommer vi nog spendera ett par timmar på Zoo, leka, springa runt och mysa!! Igårkväll var jag och Paden och firade att han klarat ett stort prov, vi åkte ner till Downtown Disney och drack kaffe och kikade på folk! Jag är SÅ tacksam för att jag äntligen börjar älska mitt liv i FL,, det tog tid!! Men det tar tid att vänja sig vid förändringar, man måste bara KKÄMPA, och KÄMPA!! Pratade med min Counsellor för ett tag sen, har lite planer för gruppen! Well Well!!! Eftermiddagen bestyr väntar!!xx
 Träffade leonie i winter park igår! Vi drack kaffe och spanade på Lulu, så glad att jag gick ut därifrån utan att spendera en dollar! Oh My, thanks HEAVEN. Hahah #budget
 ta hand om er!! Xx

 

Kommentera

Publiceras ej