Idag bestämde jag mig för att köra crossfitclassen istället för EWfit som jag vanligtvis kör! Crossfit för er som inte är bekanta är med barbell och mer tyngdlyftning än vad jag kör vanligtvis! Dagens WOD var dock utan, så jag passade på att gå!! Vill så småningom gå fler xrossfitclasses och jag är på braa väg!!! Vi körde 15 boxjumps (20inch), 18 butterfly situps, 20 airsquats och 500 m row, 5 rundor för tid!! Det var en grym grupp och alla höll bra tempo!! Kämpa på, det finns såå mycket att lära sig!!!!!! Tog en dusch och ska snart kasta ihop lite mat, sååå hungrig!!! Igårkväll var vi på födelsedagsparty hos barnens pappas brors fru föräldrar! Vi åt sweetpotatoes, steak och homemade icecream till efterrätt!! YUM!! Idag skiner solen och imon är det fredag!!!! barnen har förberett kort til alla sina vänner för att fira allahjärtans dag!!! Tänk att det snart redan är 14e februari!!!! Ny fryser vi men snart kommer vi alla bada i svett!!! Looking forward!!!!!!





    

Några slumpmässiga!!!! Stay positive!!!!💖💖💖

Kommentera

Publiceras ej