I Florida är det väldigt tydligt att kyrkan och religion har en betydligt större plats i människors liv än upp i norr, ( generellt sett, baserat på mina intryck!!) MINA söndagar har blivit cykelsöndagar and I LOVE IT! att cykla i Florida is no joke!! Du VILL verkligen ha din hjälm, dina lights och du vill definitvt kunna dina regler! FULL attention!!Du gör inte reglerna och du dör. Bilister är generellt sett dåliga på att visa hänsyn, däremot finns det mång biketrails och vill man slippa undan att ens vara på vägen finns det längs med många större vägar trottoarer, (som ingen går på ändå, haha) Jag och Paden har gjort söndagar till dagarna då vi träffas och cyklar och det är SÅÅ kul!!! älskar att ha träfffat någon som älskar cyklig och sin cykel lika mycket! Jag hoppade på att komma iväg tidigt idaag, cyklade norrut cirka 915, uppmot DeLand och blue spring state park!! Mötte Paden och vi på riktigt GLEED förbi bilkön in i parken, slapp vänta en timme på parkeringsplats och aaaaah, PERKS of riding your bike!! här i Florida finns så många fina springs som man på sommaren kan simma i, vattnet är såå klart, ser så fram emot det!!! I blue spring är det manatee season just nu, det är ett väldigt speciellt djur! hahah. Vi cyklade tillbaka till Lake Mary och ikv hade vi födelsedagsfest för barnens pappa här hemma, ostfondue och icecreamcake, 😍 är så glad att många av mina vänner uppmärksammat att jag skrivit igen!! Om någon av er har frågor kring min tid här, posta mer än gärna en kommentar!!! Jag har insett vilket liv jag vill leva, careerwise im still LOST, men jag har insett värdet i att leva ett liv där man ständigt utvecklas och lär från människor man tycker om och inspirerar av!! Vi får se såå mycket på våra cykelsöndagar, fina backroads, crappy houses, övergivna lokaler, spännande skyltar, och olika människor! Vi får aldrig sluta lära!!! Det finns så mycket därute!! Imon är det måndag, min countdown är igång!! Dags att göra allt för att maximera söndag!! Jag är såå excited!! Det kommer bli en sån SJUKT galen adrenalinkick!! 💖





Lateeer babes!!!xxx

1 kommentarer

Sanna

03 Feb 2016 09:06

Bör så glad att du börjat blogga mer!!! 😍😍😍

Svar: Jag med!!!😃👌🇸🇪👊
Anna

Kommentera

Publiceras ej