Kom inte ens till Darien trainstation innan jag insåg att jag hade ngt fel med packningen på cyklen!hoppade ändå på tåget och bestämde mig för att hitta en cykelverkstad i new haven! Kom iväg hemifrån sent pga grym födelsedag igår!! Martina och jag dansade på baren till houseparty och jag åt tårta gånger två på stranden!!😍 fick panik i NH när kag insåg att jag kanske inte kommer komma iväg på vacay.  Fick hjälp av En kille som i övrigt var sjukt impad av både cykel och Thule bilerack! NAJS!! cyklade glatt iväg och kom kanske 8k. Innan de bara var helt sabbat igen. Satt typ gråtandes i vägkanten och visste inte vad jag skulle göra! :( vände tillbaka och helt plötsligt var hela affären engagerade i mina problem. Såååå tacksam!! Har smsat killen från affären och lovat att pay it forward! De var grymma och tipsade mig om massa bra grejer efter att ha skruvat om lite på hållaren.  Bestämde mig för att försöka igen och det HÖLL! NU verkar allt sitta som de ska! Cyklade mot Hammonasset state camping men de var helt fulla och jag vågade inte utoch cykla längre och riskera att bli stående i mörkret ensam, tog in på en riktig bondecamping! Haha såå go! Mitt i skogen, RVS och barns, påminner såå mkt om vilken svensk camping söm helst, fast amerikansk! Har satt upp MItt tält och ätit bagels, ska sova såå gott inatt! Är helt slut!! Imon går äventyret vidare! hur ska det gå??? Repack repack repack!! Trampatrampatraampa!!  Nu ska jag snart släcka ner, frisk luft suger! Gonatt Från riverdale farm! De har talangtävling här ikv! Ett riktigt tjoande! Haha 😂😍💃🏼 puss och gonatt!!!






1 kommentarer

Sanna

04 Aug 2015 00:36

Du är så himla häftig!! Blir så stolt över att vara din vän! DU ÄGER! Vill veta detaljer, rundor, vägar och platser när du är tillbaka i "vardagen" eh.. Puss babe! <3 <3

Kommentera

Publiceras ej