En Miljon saker på lilla hjärnan och hjärtat!! Om ALLT!! Igår var vi hos Julio björkdahlez och hade hejdådinner!! Vi är ett SÅ GRYMT squad!! Man får såånna band här! Idag när jag var ute och cykla ringde Linnea som var på DD och så cyklade jag dit och träffa henne, såå underbara vänner!! Fantastisk!! Har fött värsta brännsåret på foten efter frenetisk kliande, Mia kletade på ett lager av ett lim som ska ge " ny hud" haha. Vi får väl se! De flesta dagar sista veckan har jag varit på P2p och hängt kläder! Så kul att jag börjat känna folk där med! Åker därifrån till CPCT, Chelsea piers connecticut och hämtar C Och så åker vi hem och äter mat innan vi hämtar M! Idag åkte vi till stranden och badade i två timmar innan vi åkte hem för dinner och kvällsbad!! UNDERBART! Jesus Imon har jag att Göra!! HAR ALDRIG VARIT SÅHÄR UPPTAGEN!!  HINNER INGET?!?! 

Älskar att simma runt me barnen i havet, såå mysigt och de är såå modiga! Massa hår i vattnet och grejer som flyter runt! Vill sååå gärna ta färjan ut till long Island innan sommaren e slut!!! Nästa mål!! AHH möjligheterna, måste bli bättre på att planera. Punkt! I lördags var vi ute i stamford! De var typ 30 celsisu?!?!? HELT sjukt, hade SÅÅ kul! Oh my!! OM TVÅ VECKOR FYLLER JAG 21!!!!!!!!!




Igår var jag och Julia och Elin på weedan och bara solade och badade, chicks!! I love you!! Såå skönt. Svettigt som satan. Crashade me cyklen på väg till Julio med, humidity typ 90%, fina väskan var med och allt, kedjan hoppade och jag blev såklart oljig överallt, men vatusan, en har väl gått och blitt händig!?? Jag har ungefär en miljard människor jag känner jag borde prata med!!hann skypa me Jennie I fredags när jag stannade på DD påväg till stranden!! Ni vet jag tänker på er massor!!! Jag tror någon äter mina timmar i smyg!! Nu är kl redan 1am, oh My. Ska upp och åka och säga hejdå till Julia innan jag åker till p2p och jobbar!! Ååh, puss och kram och gonatt!!!

Kommentera

Publiceras ej