Jag har precis lärt mig att ta av hjul på min cykel! Det var inte så svårt! När jag köpte den kastade cykelkillen in den på ett kick! Plättlätt tänkte jag. Provade, insåg hur STOR min cykel är. Jay var så snäll och hjälpte mig!! Hur perfekt att ha någon som är såå bra på cyklar i Samma hus???? WOHO! Im luuckyyytt!Klockan står på 545! Det ska upp och kokas ägg!! Ut i ösregn (?) och köras till westport! Cyklen ligger i bilen, Imon är det bara lita på att jag kan! I know i Can! Mitt mål är att komma i mål! Jag kommer komma i mål!! Jag ska kämpa, upp för tunga CThills, vädret är en egen historia! Jag ska i mål under 6h och 30 min! Sa jag förresten att mållinjsäppelpajen står redo i kylen????

2 kommentarer

Sanna

31 May 2015 07:14

LYCKA TILL!!! Du kommer fixa dey galant! Jag ska tänka på dig och hålla alla tummar och tår medan du rullar! Love yoou <3

Anonym

31 May 2015 08:07

Älskade Anna, med din positiva inställning så klara du allt ❤️ Jag tänker på dig hela tiden. När du komme hem så kommer vi att hitta på många nya utmaningar, det ser jag fram emot. Ett stort Lycka till idag, man kan mer än vad man tror man kan. Vi hörs ikväll. Älskar dig. Puss & kram ❤️❤️❤️

Kommentera

Publiceras ej