130 am, fredagen är igång! IGEN, alltid fredag och söndag och måndag i USA! Time flies???? Haft en känslosam vecka! Så är det bara ibland! Hade en GRYM söndag förra helgen med cykellopp och äppelpaj med Linnea och Martina! Imon kommer jag åka till Sverige på överraskningsvisit! Planerat sen ett tag, inte en själv förutom mami och pappa ouch beccis som vet! OMG JAG DÖR, we are up for a PARTY!!!!! I skrivande stund sitter jag fortfarande i Darien, spenderade kvällen efter jobbet med svettigt zumbapass och datenight/goodbyedinner För Sina som åker till Tyskland på måndag! SÅ mycket känslor HELA VECKAN!! huvudet snurrar av excitment,frågor, tankar, funderingar, planer, drömmar etcetera! Livet är SÅ STORT!!! Tillbaka till Sverige!  HERREGUD, mina kära syster har varit på bal idag!!! jag kommer komma hem och överraska dig, för jag skulle aldrig kunna missa din student, du betyder för mycket, och du har kämpat såå hårt!! Imon har jag alldeles för många timmar att slå ihjäl (spendera, såklart!!) på JFK! Ska summera mina första 7 månader! Det känns stort!!! Imon korsar jag Atlanten för andra gången i mitt liv!! Mina papper är redo,cass var med mig på Darien library idag och skev ut papper! Älskar när vi är där! Världens goaste 3 åring! Vi har våra ups and downs!! Men at The end of The day!!!! Väskan e packad!!SANNA, när du kommer läsa detta har jag träffat dig!! Jag har saknat dig så att det gjort ONT! Nu är det mindre än två dygn tills jag kramar och kastar mig på dej!! Jag kan inte förstå vart min tid tagit vägen, hur länge vi varit i från varandra, och hur underbart det ska bli att få komma hem till dig!!När vi FaceTimeade idag fick jag såå bita mig i tungan!! Fritte!! Du var såå fin på balen, vi kommer inte behöva varken skypea eller facetimea på studenten, I WILL BE THERE, och om mindre än två dygn skrattar vi som hyenor tillsammans igen!!! Min lilla familj!! WOHO!!!EN VECKAS SEMESTER!!! Sweden Im coming FOR YOOOU!!!!!!! AHAHAMAAGAAD!!!!!!!!! This is SOOO EXCITING!!!! cant believe it!!! Jesus och allt !!! Kastar in ett par bilder med!!












❤️❤️❤️❤️😂🇺🇸✅🇸🇪✅🇺🇸➡️🇸🇪

1 kommentarer

Gunn o Kjell

23 Jun 2015 21:40

Trädgårdsmöblerna har hittat sin ägare. De tillhörde badplatsen tvärs över sjön.
Ha det bra.
Kram från Gunn o Kjell

Kommentera

Publiceras ej